çok pişmanım ama aldattım


Ben bayan24 sıtesini uzun zamandır takip ediyorum.Hikayelerı okurdum hep ben bunları yapmam derdım.Ama irademi yoksa şeytanmı bilemiyorum bende kocamı alddattım.Aslında aldatılmayı hak ediyordu.Çünki hep tek taraflı sevişen bir adamdı.İşi biter kalkardı ben ne durumdayım sormazdı üstelık her konuda kavga eder tartışırdık.
 
Çocuğum olmasa ona katlanmazdım.ama çocuk hrşeye göğüs gerdiriyor.Derken zaman mutsuzluk ıcınde gecıyor.Birgün işte sorun cıktı ve patronum herkesle beraber banada işimi bitirmeden gitmemi söyledi.Bende işimi yaptım eşimede haber veremedim çünkü telefon yasaktı.eşim beni dışarıda bekliyordu.1 saat gecikmeli işten çıktım.Eişim sinirden yüzü kıpkırmızı idi ve arabaya bindiğinde nerde kaldın demesiyle benı tokatlması bir oldu.Bana iki üç tokat atmıştı.Artık herşey bitmişti ben evim ve ekmek derdinde iken kızgın ve herşeyi bitirmiş bir kadın olmuştum artık.
 
Artık içimde eşime karşı tek bir kırıntı dahi kalmamıştı.günler günleri kovaladı yatakda da evde de sadece eşlik görevimi yapıyordum.İlk sorunda yine tokat yiyordum.Derken bir gün karşıma kadir çıktı.Onunla herzaman aynı durakta sabah otobüs bekliyorduk.Birden yakınlaştık ve zamanla konuşmaya başladık.Otobüse ilk binen bizdik ve hep yan yana oturyorduk.Aslında bunu ayarlıyoduk ınsalar yanlıs anlamasın dıye..Birgün işyerine yalan soyluyerek ıkı saat erken cıktık eşimde gece geç çıktıgım için benı saat 11 de almaya gelıyordu ben ıse o gün 8 de işten çıkmıştım ve kadırle bulustuk.İstemeyerekre olsa evine gttım bekardı ve yalnız yasıyordu.Ogun ben okadar açken ısteklıyken oda bunu bılıyorken sadece muhabbet çay kahve ıctık bana elını bıle surmedı.Ben ona ıkı kere aşık olmuştum.saat 10 da benı evıme yakın bı yere bıraktı bende eşimi aradım ve eve geldıgımı yola cıkmamasını soyledım o gece boylece bıttı.
Kadır ıle ayda bır kez veya ıkı kez bulusyordum.Eşimlede boşanma noktasına gelmiştik.Artık cocuğumu bıle dusunmez hale geldım ve ayrılmya karar verdım.Ama eşim çok sert ve kaba bırydı bunu soylıyemedım.Herseye rargmen bu yaşamı göze aldım.eşim sureklı istanbula iş için gıdıyordu.ve her gıdısınde bir ıkı gun kalıyordu.o gün yine onu istanbula uğurladım.aradan iki saat geçti aradığımda şuan konyadayım dedi.Çok rahatlamıştım.o anda rahatsız (1milyonsekshikayesi.blogspot.com.tr) olduğumu bahane ederek arkadaşımı cağırdım ve hastahaneye gıdıceğimı soylıyerek çocucğumu ona bıraktım.Hemen kadiri aradım.”Müsaitmisin” diye sordum.Oda ne için dedi ”buluşmak ıstıyorum” dedım.Şuan işteyim sonra olmazmı dedi ben deli olmuştum hayır hemen dedim.
 
Yarım saate evdeyım dedı ben de yakında beklemeye başladım.Hiç unutamıyorum 43 dakıkda geldi.Hemen onla beraber eve geçtim.Kadir telaşla ne oldu dedi bende bi sorun olmadığını kocamın ıstanbula gıttııgını soyledım.Oda rahatladı.Oturduk koltuğa ee dedi ve ben dudaklarına yapıştım.Kadir dur dur dedi ama ben durmak istemedim.Öpmeye başladım boyunu her yerini öpüyordum kadir dur diyordu ama ben durmadım derken elimi penis*ne attım dimdikti.Artık benim için sorun yoktu kemerini açtım ve okşmaya başladım bi yandanda onu deli gibi öpüyordum hemde heryerinden aslında kadiri zorla başan çıkarmıştım.Derken kadir birden ummadığım anda atağa geçti.Göğüslerimi okşamaya hatta patlatmak ıstercesine sıkmaya başladı.sonra dudaklarımı emmeye bır elıylede vaj*n*mı okaşamaya başladı çok azgındım yeter artık dedim ve kilotlu çorabım olmasına rağmen beni yatırdı pen*sini daldırdı.ilk girdiğinde aldığım zevki tarif edemem.Derken gelip gittikçe uçtum aslında sandığımdan erken boşaldı.Bi yandan eşimden başkasının ılk olması bı yandan baska deneyım hosuma gıtmıstı aldırıs etmedım.ama bosalmak ıstıyordum.
 
Kadir ilk basta uzgunum senı bosaltamadım dedı bende vaktım var bır daha denerız  dedım. oda ıstemdıgını soyledı ama ben azgındım.Onu nasıl baştan cıkaracagımı bılıyordum.5-10 dkç gectıkten sonra kalçarımla ona sürtünmeye başladım sonraında dans derken pen*si yine dikeldi. o oturyordu ve  ben ayakta ıken aletine direk oturdum.İnanılmaz bir zevkti deli gibi girip çıkıyordum.adeta uçuyordum.Sonra en sevdiğim pozisyona geçtik. arkamı döndüm ve yan  yana yatarak bana girmye başladı boşalmam an meselesi idi uzun zamandır bunu tatmamıştım kadirde bunu biliyordu ve yine kalktı pozisyon değiştirdi ben artık ona yalvarıyordum beni boşalt diye oda beni domalttı ve arkamdan vaj*nama grdi.Zevkten deliriiyordum.Göğü*slerimi sıkıyor beni uçuruyordu.Ve derken boşaldım iki senelik beklenti idi bu kadınlar bılır.Artık her ıstedıgımde kadırle beraber oluyordum hala evlıyım dayak yırorum ama kadırle ılıskıme sayıyorum artık umarım benı anlarsınız bu hıkayem gerçek umarım ınanırsınız.