Karışık Pompa

Merhabalar ben 21 yaşındayım, 19 yaşımdan beri çok sevdiğim bir çocuk var o da beni çok seviyor. Ailesi ile de tanıştım heyecanlı ve mutlu, çiçeği burnunda gelinlik hayalleri kuran masum bir kızdım.. Ve ilk erkek arkadaşımla evlenecek olmam da büyük keyifti gözümü onda açmıştım. oda 22 yaşında ve onun da hiç kız arkadaşı olmamış.. ilk onu öpmek ilk onun elini tutmak ikimizinde temiz olması çok güzeldi.. her şey çok güzeldi.. sonra ben çalışma hayatına atıldım para lazımdı nişan flan olacaktı çok para lazımdı 5-6 tane iş değiştirdim ve nafile hiç bir yerde çalışamıyordum.. Bütün patronlar asılıyor yüz vermeyince tekmeyi basıyordu…Bir iş görüşmesine daha gittim orası çok iyiydi çok sevmiştim derken bir aya kalmadan patron asılmaya başladı..Bende sevgilime dedim para lazım ama bu da asılıyor maalesef 🙁 ama işimi seviyorum terslemesem bu defa da alttan alsam biraz çalışsam her yer böyle dedim o olmaz dedi bende halledebileceğimi
bir şans vermesini söyledim benim ısrarlarıma dayanamadı peki dedi sevgilim. ben halledebileceğimi düşündüm ama patronun aklı fikri bendeydi her fırsatta yanıma geliyor yalnız kalınca ne kadar güzel olduğumu söylüyordu ben durumu idare etmeye çalışıyordum için için kinleniyordum patronuma… sonra birgün eşimi yaparken bile seni düşünüyorum sen nasıl birisin harikasın falan dedi dansa kaldırmaya çalıştı sarıldı bana çok korkmuştum hemen çıktım akşamda olmuştu zaten..
Sonra ben yavaş yavaş onu düşündüğümü farkettim ve sevgilim renksiz cansız gelmeye başlamıştı onun iltifalar yağdırması çok hoşuma gidiyordu onu düşünüyordum hep sonra yine ofiste yalnız kalmıştık ellerini vücudumda gezdirdi dudaklarımı öptü çok etkilenmiştim hem pişmanlık hem heyecan çok karışık duygulardaydım ve şimdi ona sırılsıklam aşıgım her aklıma geldiğinde kalbim pır pır ediyor sevgilimle öpüşmek bile istemiyorum hep patronumu istiyorum aklım fikrim onda ama o imkansız biri evli ve iki çocuğu var… Ama benim ilişkimde hiç heyecan kalmadı artık sevgilimle yan yana bile gelmek istemiyorum artık hem ona karşı mahcubum hem onu sevmediğimi düşünüyorum artık :((
Evlenecektik şimdi ona ne diyecem evlenmek lazım o kadar vaat verdim çocuğa…