Yegenimle Köyde

Mrb lar adım aslı basımdan gecen bir olayi sizinle paylasmak istedimm. Ben sarısın güzel bakımlı ela gözlü bir bayanım.. Yaklaşık 5 sene önce ablamın oglu bir yegenim var. herseyi beraber yapar beraber gezer eglenirdik. ama kardes gibiydik. 
Benim bir pis huyum var s*xe cok duskun olmam. 2 kere evden kactım ikisinde de abim beni bulup eve getirdi. neyse yegenimle bir gün köydeki kaldıgımız evde tv izliyorduk. evdeki herkes harman diye tabir ettiğimiz alana indiler. hemen evimizin önünde. fındık bahçemiz oldugunda fındıklar toplandı patosa vermek için harmana indiler. bende yegenimle evde yanlız kaldık. yenegenim benden 5 yaş küçüktür. bir anda yine abazalıgım tuttu. canım p*nis istedi. ne yapsam ne etsem diye düsünürken aklıma yegenim geldi. Dusunuyordum acaba kendimi nasıl yegenime s*ktirsem diye.. üzerimde kısa kol tisort ve altimda cicekli bir etek vardı. Uyuyor gibi yapip oramı buramı acicaktim. hemen plana
koyuldum. yegenimde tam karsımda arada bir bana bakip durdugunu farkettim. uyudugumu artık biliyordu ama uyumuyordum. yavasca doner gibi yapip etegimi actım. yegenime dogru arkamı dondum resmen k*lodum disardaydı.
P*pom resmen gorunuyordu. OYLECE BEKLİYORDUM yegenimin beni suzdugunden emindim. ama oda cesaret edemiyordu anlasilan.. ama ben onu etkilemek zorundaydım. yatakta uyuyor bir halde oraya buraya donmeye devam ettim. sonunda basardım. yegenim kalktı ve yanıma dogru geliyordu HİSSEDİYORUM. yavasca geldi bacaklarıma hafif dokunuslar yaptı. kalbim yerinden fırlıcaktı ama biyandanda yakalanma korkusu var içimde. hatta yakalansam bile yegenim gidicekti bok yoluna. cünkü uyuyor sanıcaklardı beni. yegenim iyice kıvama geldiki yavasca a*ıma doğru cıkıyordu. yan sekılde yatıyordum sonra sırt ustu dondum rahat beni ellesin diye. bi anda yegenim ürktü uyanıcak sanarak beni. ama ben çok zevk alıyordum. k*lodumun kenarından a*ıma ellemeye basladı parmagını sokmya calısıyordu a*ıma ama k*lodum sıkı oldugu için başaramıyordu. sonra hafifçe k*lodumu sıyırmaya başladı hiç tepki vermedim.
Dizlerime kadar indirdi külodumu parmaklıcak sanıyordum ama öyle azmışki yegenim direk amıma yumuldu ve delicesine sulanmış amımı yalamaya başladı. uyanık oldugumu anladı ve sert şekilde yalıodu. bende açtım gözlerimi napıorsun dedim..seninde beni istediğini biliyorum diyerek dewam etti bende başladım inlemeye. arada pencereden harmandakileri kontrol ediyorduk. yegenim çıkardı sikini direk amıma soktu o kadar müthiş bi zevktiki anlatamam hızı hızlı gidip gelmeye başladı… hızlandıkça hızlandı boşal artık diye yalvarıyordum . zevkten çıldırmıştık adeta.. bi an durdu arkanı dön dedi bana. sandım arkamdan amıma giricek. ama yanılmışım g*tüme zorlamaya çalışıyordu.. ilk defa yapıcaktım merak ettim ve tepki vermedim. bir türlü sokamadı. ellerimle kalçalarımı ayırdım rahat soksun diye hızlı bi şekilde direk soktu ve bagırdım. çok acımıştı gözlerimden yaş geldi. ama dayanmalıydım.
Çünkü doya doya sikilmek istiyodum yegenime. bi vakit rahatladım götüm alışmıştı çünkü. boşalıcanı söyledi yegenim. yutmak istiyordum döllerini ve hemen döndüm aldım ağzıma yaragını. boğazıma kadar soktum saxo çektim yegenime. ağzıma boşaldı inliyerek. sonra toparlandık ve tuvalete git sikini indir dedim. muhtesem bi gündü yinede görüşürüyoruz ama hiç sevişmedik ve o günü hiç aklımıza getirmedik gibi. lafını bile yapamıyoruz nedense.
Ama ben yine s*kişmek istiyorum. ama bi türlü birbirimizi bağlayamıyoruz.. inş bi gün yine olurda burda paylaşırımmm.