Kocan Nöbetteyse Gece Pompalı Geçer

Merhaba Gaziantepin sex seven insanları yeni bir hikaye ile karşınızdayız. Sizde istekleriniz için iletişime geçebilirsiniz. Beni siirtli biri ekledi önce antepten oldugunu söylemedi. 30 dk falan muhabet ettik, bu açıldı bende öyle ikinci günü de böyle geçti. 3. gün baktım gece hayırola kocan yok mu dedim bu gece nöbetçi dedi.

Bende hemen sıcak bi çayın var mı dedim espirili bi şekilde "ne demek" demez mi? (Belki oda okuyor şimdi ama okursa da yalan olmadığını görecek ismini de vermiyeceğim) Tamam dedim adresi tam verdi cep no da verdi gelince apartmanın girişine ara ben açarım kapıyı anlaştık gittim kapıda aradım kapıyı açtı 3 kata gittim. Kapı yarım açık ayakabılarla daldım içeri ne göreyim, önceden de görmüştüm de zaten dehşet birşey oturma odasına geçtik zamanımız var değil mi dedi. Benim var dedim oda benimde sabah 7 ye kadar var dedi giderkende 35lik rakı almıştım fıstığı falan mezesi yani oturduk önce sıçak bi çay hazırladı. Başladık muhabette sohbette ustaymışsın dedi öyle sölemiştim ona öyleyim dedim denemesi de bedava dedim hım dedi, biraz muhabet ve başladık rakımızı içmeye. Benim 3 duble oda ikincide ben dayanmadım artık dudaklarına sarıldım sırtını okşuyorum oda aynı ateşli şekilde karşılık verdi ve başladık sevişmeye benimkimi sıkıyor avuçluyor okşuyor. Bende boş durmam tabi aynı şekilde karşılık verdim. Sevişerek yatak odasına götürdüm bunu, o beni ben onu soydum ve çırılçıplak kalmışız ikimiz o çömeldi benimkini almış ağzına alıp yalıyor, bende saçlarını okşuyor başından tutup boğazına kadar sokuyorum...

Ve onu kaldırdım yatağa attım ayak parmaklarından yalıyorum vajinanın etrafını dilimle bi dolandım yukarı doğru ahhh sesleriii... Aşkım bitanem sayıklıyor artık saçlarımı okşuyor memlerini boğaz altını her tarfını güzelce bi 20 dk yaladım sıra amcıkta idi yavaş yavaş geldim dilimin ustalığı ile yalıyorum amcığı delirmiş. 10 dk falan yaladım geliyorum aşkım dedi kasıla kasıla yatağı sıka sıka boşaldı zevk suları ağzımda idi. Öyle bi boşaldı ki 10 dk yatakdan kalkamadı ondan sonra tekrar bi daha boşaltım onu, sıra bende idi ve ağzına boşaldım çıkarmadan tekarar kalktı zaten ve vuruş zamanı gelmişti artık vur vur inliyordu altımda. Domaltarak vur dedi. Her tarafını o gece sabaha kadar siktim, sabah 6 gibi gittim evden bi daha nöbetçi olunca kocası tekrar devam edecez gecelere... Sizde tatlı kaçamaklar yapmak istiyorsanız sitenin iletişim kısmından iletişime geçebilirsiniz...