annesi ogluna ders vermen için amını verdi


Selam 31’ci arkadaşlar. Ben İstanbulun iyi bir

üniversitesinden mezun, yakışı kl ı

sayılabilecek biriyim. İşde ğiştirme sürecimde

evde vakit geçiririyordum. Bizim yıllardır

komşu olduğumuz alt kattaki Ayla abla ve

Can abi, liseye giden oğullarına ders

çalıştırmam konusunda ricada bulundular.

Oğullarını bırakal ım, ben başta biraz Ayla

abladan bahsedeyim. Ayla abla 34 yaşında,

beyaz tenli, siyah saçlı, mavi gözlü, memeleri

ve götü dolgun tam bir afet. Cilveli, güler

yüzlü, hani ‘Adamın ömrünü uzatan

kadın!’ derler ya, işte tam da bu cinsten bir

hatun. Benim Ayla ablaya karşı yıllardır ilgim

vardı, fakat kocası çok sert görünümlü bir

adam olduğundan, hiç yanaşmadım Ayla

ablaya. Ara sıra bize oturmaya falan gelirdi,

ben de o zamanlarda göz banyosu yapar,

bazen de gider tuvalette 31 çekerdim.

Sonuç olarak Ayla ablanın oğlunu ders

çalıştırmaya onlara gittim ve kapıyı çaldım.

Kapıyı Ayla abla açtı. Onu öyle görünce az

kalsın oracıkta boşalacaktım. Ayla abla meğer

bir yakınının düğününe gidecekmiş, saçını

yaptırmış, bir elbise giymiş mini, göt kabak

gibi çıkmış ortaya, memelerin de yarısı

dışarıda. “Oooo hoş geldiniz Hakan Bey! Sizi

görmeyeli koca adam olmuşsunuz!” dedi. Ben

de, “Siz de görmeyeli daha bir

güzelleşmişsiniz Ayla abla!” diye bir anda

ağzımdan kaçırıverdim. Hafif tebessüm etti

ve yanağımdan öpüp, “Gel canım!” diyerek,

beni içeri davet etti. İ çimden , (Ne bu

samimiyet, sanki bana kur yapıyor!) diye

geçirdim...

Neyse biz oğluyla ders çalışmaya başladık.

Ayla abla da yanımıza oturdu, bizi dinliyor,

bana bakıyor hayran hayran. Bir ara bana,

“Sen gerçekten zeki birisin!” dedi. Ben de

teşekkür ettim. O ara heyecandan kalemi

yere düşürdüm, almak için masanın altına

eğilince ne göreyim, Ayla abla bacaklarını

ayırmış, külodunun yanlarından

taşmış am dudakları

gözüküyor. Sikim anında kazık gibi oldu.

Kalemi aldım yerden, derse devam ettim, ama

aklım Ayla ablanın am ında kaldı. Sonra kapı

çaldı, kocası olacak göt gelmiş, kadın hemen

kalktı, üzerine ince şalını aldı, topuklu

ayakkabılarını aldı ve dışarı

çıktı. Sikim kazık gibiydi halen. Oğluna

çözmesi için bir soru verdim ve hemen

tuvalete gidip 31 çektim. Bir şey farkettim,

sex yaparken hiç bukadar çok boşalmazdım.

Anladım ki Ayla ablayı arzuluyordum. Neyse,

ders bitince eve gittim.

Ertesi gün yine oğlana ders çalıştırmak için

Ayla ablalara gittim. Kapıyı yine Ayla abla

açtı. Evde temizlik yapıyormuş, busefer

üzerinde bol bir tişört (içinde sütyen yoktu,

meme uçları belli oluyordu), altında da penye

bir tayt vardı. Ben, “İsterseniz bu gün ders

yapmayalım, işiniz var...” dedim . Ayla abla

yorulmuştu herhalde ki, gerinerek, “Yok yok,

işim neredeyse bitti, içeri gel canım, sizi

rahatsız etmem!” dedi. Ama gerinirken

memeleri öyle bir yükselmişti ki, fındık gibi

uçlarına kadar görmüş ve afallamıştım,

“Tamam, çalışalım!” dedim...

Oğluyla derse oturduk yine, ama benim

gözüm sürekli Ayla ablanın vücudunda.

Koridorda yerleri silerken, yönü bana

dönükken tişörtünün cömert yakasından

memeleri gözüküyordu. Sikim yine kazık gibi

oldu. Sonra arkasını dönüp domaldı, bu sefer

de götü kabak gibi çıktı, penye taytından,

içinde külot olmasına rağmenam ının ve

götünün deliği belli oluyordu. Ben

dayanamadım, “Evden bir kitap alıp

geleceğim.” dedim ayağa

kalktım, sikim kalkık ama çocuğa

farkettirmeden arkamı döndüm ve koridora

gittim. Ayla abla da o sırada tam kapının

önünde domalmış, kapının mermerini

siliyordu. Kalkık sikimi götüne sürttürerek

geçmeye çalıştım. Ayla abla irkilerek

doğruldu ve önüme baktı, gülümsedi. Ama

ben sanki istemeden olmuş gibi geçtim

arkasından ve eve gittim. Hemen 31 çektim

rahatladım, bir de kitap aldım Ayla ablalara

geri geldim.

Kapıyı çaldım, oğlu açtı, “Hakan abi sen içeri

gir, ben bir markete gidip geleceğim hemen,

annem çay ve şeker istedi, acilmiş...” dedi.

“Tamam!” deyip içeri girdim, çocuk markete

gitti. Banyodan su sesi geliyordu. Banyoya

doğ ru yürüdüm. Ayla abla işi bitirmiş,

banyoda yıkanıyor olmalıydı. Şeytan dürttü,

kapı deliğ indendikizlemeye karar verdim.

Çok heyecanlanmıştım, delikten bir baktım,

Ayla ablanın çırılçıplak muhteş em vücudu

tam karşımda ve amını okşar gibi

sabunluyordu (veya mastürbasyon

yapıyordu!). Benim elim de sikime gitti,

zevke gelmiştim. Mutfaktan peçete alıp tekrar

banyonun kapısına geldim ve delikten Ayla

ablaya bakarak 31 çekip, peçeteye boşaldım.

Peçeteyi de mutfaktaki çöpe attım, salona

geçtim oturdum...

Ayla abla banyodan memelerini örten ve

dizinin üstünde havluya sarılı çıktı ve

“Oğlum, Hakan abin ne zaman gelecekmiş?”

diyerek salona gelip beni görünce, “Ayyy,

pardon Hakancığım, geldiğini bilmiyordum

canım!” diyerek yatak odasına kaçtı. Sonra

da oğlu geldi ve biz derse (1milyonsekshikayesi.blogspot.com.tr) devam ettik. Ayla

abla giyinmiş geldi, yanımıza oturdu. Mis

gibi kokuyordu, ay gibi parlıyordu. Benim

yine sikim kalktı. 2 defa boşaldım ama

yine sikim kalkmıştı. Kadın yine bana hayran

hayran bakıyordu, “Oğlum da ilerde senin

gibi başarılı olur umarım!” dedi. Ben de,

“Böyle bir annenin çocuğu tabiki başarılı

olacak!” dedim. Çok hoşuna gitti ve

gözlerimin içine derin derin bakıyordu.

Neyse biz böyle 1 hafta çalıştık. Oğlu

çalıştığımız 2 dersi de yüksek not alarak

geçmiş sorumluluk sınavlarından. Ben

sınavları geçtiğini öğrenmiştim, ama

bilmiyormuşum da sonucu merak etmişim

gibi Ayla ablalara gittim, kapıyı çaldım. Ayla

abla açtı kapıyı, üzerinde dar bir tişört, bir

de dar eşofman vardı. Beni görünce

gözlerinin içi güldü, boynuma sarıldı ve “Çok

teşekkür ederim Hakancığım, sayende bizim

çocuk 2 dersi de geçti!” dedi. Ama

memelerini bana öyle bir yasladı ki, sikim

kalktı bir anda. “Rica ederim, bu başarı

tamamen sizin çocuğa ait, o kadar çalıştı!”

dedim. Beni içeri davet etti, “Gel

Hakancığım, sana bir kahve yapayım!”

diyerek mutfağa gitti, “Evde kimse yok,

mutfak daha serin, gel burada oturalım

canım!” dedi...

Arkasından mutfağa gittim, oturdum ve Ayla

ablayı izlemeye başladım. Arkası bana

dönüktü, tanga külodunun götünün arasına

sıkıştığı incecik eşofmanından belli oluyordu.

Öylesine tahrik edici bir görüntüydü ki ,

nerdeyse kalkıp saldıracaktım, sikim zaten

çadırı kurmuştu, o derece olmuştum yani.

Ayla abla bu arada bir miktar para çıkardı ve

bana vermek istedi. Parayı almadım ve “Ben

dersi para için anlatmadım ki, sizin hatırınız

için anlattım!” dedim. “Olur mu öyle şey, bu

senin hakkın, 1 senede anlamadığını sen 1

haftada anlattın!” dedi. Ben yine parayı

almayacağımı söylediğimde, “Demek benim

çok hatırım var sende...” dedi ve rafa

kahveyi almak için uzandı. Kahveye

ulaşabildiği halde ulaş am ıyormuş gibi yapıp,

“Artık son bir iyilik yapıp, şu kahve

kavanozunu alabilirmisin Hakancığım?” dedi.

Ben de gülümseyerek, “Tabii, ama bu çok zor

bir iş!” dedim kalktım...

Ayla abla çekilmedi, öyle duruyordu.

Kavanozu almak için mecburen arkasına

yanaşıp uzanmam gerekiyordu. Kalkık sikimi

götüne dayadım ve rafa uzandım. Ama Ayla

abla götünü sikime doğru ittirip, kavanozu

almamı engelliyordu. Resmen götüyle sikime

sürtünüyordu. Ben de biraz bastırınca,

birden döndü ve “Madem para istemiyorsun,

o zaman ben de başka türlü öderim! Beni

istiyormusun?” dedi. Ben birşey demeden

götünü avuçlayıp, dudaklarına yapıştım ve

başladık öpüşmeye. Ayla abla da sikimi

avuçluyordu. Biraz öpüştükten sonra, “Hadi

yatak odasına geçelim!” dedi. Ayla ablayı

kucağıma aldığım gibi yatak odalarına

götürdüm. Hemen soyunduk ve ayaktayken

ben Ayla ablanın memelerine yapıştım, nasıl

sıktırıyorum, öpüyorum, emiyorum,

yalıyorum. Sonra yatağa uzattım ve bacak

arasına yumuldum. Amı tertemiz, içi de

pespembeydi. Yalamaya başladım, tadı çilek

gibiydi. Ayla abla dayanamadı ve titreyerek

Orgazm oldu, “Hadi gir içime!” diye

inliyordu...

Bacak arasına yanaştım ve sikimi sulanmış

amının deliğine yerleştirip, yavaşça ilk önce

kafasını soktum, sonrada bir seferde kalanını

soktum. Ayla abla öyle bir inledi ki sormayın.

Ayla ablanın amı sanki bakire kız amı gibi

dardı. Amını yara yara gidip gelmeye

başladım. Ayla abla inledikçe, ben hızla

sokup çıkarıyordum. 5 dakika içinde Ayla

abla birkez daha Orgazm olunca, ben de

dayanamadım ve “Geliyorummm!” dedim.

“Korunuyorum, içime boşal!” deyince,

boşalmaya başladım. Sikimden okadar çok döl

fışkırdı ki, boşalmam hiç bitmeyecek sandım.

Boşalmam bitince sikim hiç inmemişti,

amının içinde halen kazık gibi duruyordu.

Ayla abla sikimi amından çıkarmasıyla döller

bacaklarına akmaya başladı. Tişörtüyle

bacaklarını ve amını sildi, beni alta aldı,

sikimin üstüne oturdu ve deli gibi zıplamaya

başladı. Memeleri nasıl da hopluyordu...

15 dakikaya yakın zıpladı ve ben

boşalacağımı söylediğimde, “Daha boşalma!

Birlikte boşalacağız!” deyip sikimden indi ve

yanıma uzanıp amını deli gibi ovuşturmaya

başladı. Az sonra gözleri kaydı, nefes

alışverişi sıklaştı, “Hadi gel, sikini sok!”

diyerek beni üstüne çekti. Ben de Ayla

ablanın bacaklarını ayırıp amına soktum ve

sertçe sikmeye başladım. 2 dakika anca

dayanabildim ve “Geliyorumm!” dedim.

“Gellll!” diyerek titremeye başladı.

Birbirimize tam kenetlendik, ikimiz de aynı

anda ve şiddetli bir şeklide Orgazm olduk...

Sonra sırtüstü uzandık yan yana. Ayla abla

anlatmaya başladı. Kocasıyla evlenmeden

önce üniversiteye giden bir sevgilisi varmış,

aynı ona benziyormuşum, hem akıllı hem de

yakışıklı olduğumu söyledi. O gün akşama

kadar Ayla ablayla bilmem kaç kere daha

sikiştik. Eve giderken zor yürüyordum.

Her yaz olduğu gibi oğlu dedesinin yanına

gitti, kocası olacak yavşak da çalışıyor. Biz de

her gün akşama kadar sikişiyoruz :)