Bakkalla veresiye yatıyorum

Mrb ismim Fazilet 28 yaşındayım.Eşim Ekremle daimi dövüş halinde olmam beni evden ve kocamdan ayrı düşürüyor ister istemez. iki güzel çocuğum olmasa bir dakika bile eşimin kahrını çekmem.. Fakat öyle bir an geldi ki ben artık eşimi rahatlıkla ve zevkle aldatan bir evli kadın oldum. Kocamda bulamadığım sevgiyi huzuru artık başka erkeklerde arıyorum.

Eşim benide çocuklarımı da sürekli döverdi. Her akşam evine sarhoş gelen eşim bize hayatı zehir ediyor. Ne vakit ayrılık lafı etsemde evde biz bir daha dayak yiyoruz. Artık sabrım bitmiş ben ne yapacağımı bilemez hale geldim. Komşuların yardımı olmasa benim ayakta duracak halim dahi olmazdı Param olmadığı için çocukların ihtiyaçlarını dahi karşılama olanağım olmuyordu. Artık bakkal Ahmette dahi bana veresiye ekmek vermiyor kocan olacak o ayyaş adam gelsin borcunu kapatsın diyordu. 

Evde bir lokma yemek için ekmeğimiz dahi yoktu. Ben gene bakkala gitmiş adama yalvarmıştım hanede çocuklar aç demiştim. Adam ansızın bana tamam diye konuştu sana her istediğini vereceğim fakat tek koşulum var diye konuştu. Ben koşulunun ne olduğunu sorduğum vakit da adam bana benim ile yatacaksın diye konuştu. Ben önce olmaz filan dediysem de adam bana başka türlü netlikle bir şey veremem dede. Ben artık mecbur kalmış adamın bana gösterdiği yere doğru gitmeye başlamıştım.

Adam ansızın dükkanını kapıların kapattı ve beni arka tarafta olan depoya doğru götürdü. Depoda ortalık o kadar pis görünüyordu ki adam bana uzan şuraya diye konuştu. Ben adamın gösterdiği yere uzandım.
Hayatımda ilk sefer kocamdan başka bir adam bana el süreceği için kendimi çok suçlu hissediyordum fakat başka çarem de kalmamıştı. Şimdi yabancı bir adam benim üstümde dolaşıp duruyor bende sesimi çıkartmadan adamın beni okşamasına razı oluyordum. Adam eli ile benim bacaklarımda dolaşıyor, kalçalarımı okşayıp duruyordu. Ben gözlerimi sıkıca yummuş adamın yaptıkların görmek istemediğim için öylece yatıyordum. Adam eteğimi kaldırdı benim kılsız amı ansızın eli ile sıkmaya başladı. Külotumu çıkartı ve ağzını banim amın içerisine dayadı yalamaya başladı. Benim am suyum akmaya başlamış adamada am suyumu dili ile yalıyor keyiften inleyip duruyordu. Ansızın yerinden kalkan adam sikiniyerinden çıkartı ve benim ağzıma doğru itelemeye başladı. Yala şu sikimi diyip duruyor zorla bana sikini yalattı.. Benim canım çok acıyordu fakat mecbur adamın o pis sikini yalamak zorunda kalıyordum. Adamınsikini ağzıma sokup, sokup çıkartıyor dilim ile sikine baskılar yapıyordum. Adam kafamı hızlı bir şekilde sikene iteleyip duruyor yarağı taki gırtlağıma kadar giriyor ben soluk almakta zorluk yaşıyordum. Adam ansızın inledi ve döllerin hep benim yüzüme. Gözüme doğru fışkırttı.. Fakat sikini hemen tekrar benim ağzıma geri soktu ve devam et yala güzel sik yalıyorsun diye konuştu. Ben tekrar o küçülmüş siki ağzıma aldım ve yalamaya başladım. Adamın yarağı gene taş gibi olmuştu. Benim ansızın üstüme doğru gelmeye başlayın adam sikini önce yavaş, yavaş sonra ansızın hızıl bir şekilde benim amın içerinse doğru iteledi ve siki tam amın içerisine oturdu. Şimdi benim amın içine sikin hepsi girmiş adam hızlı, hızlı benim amı sikmeye başlamıştı. Adam artık taşaklarında kalan son döllerini de benim amın içerisine inleyerek boşaltı. Ve artık hem kocalık yapıyor beni sikiyor hemde çocuklarımın ihtiyacını karşılıyor.