Kazan dairesinde liseli

Selam adım salih, 27 yaşında bir gencim diyebilirim ( : İstanbulda yaşıyorum. Uzun vakittir burada oturuyoruz bizim apartmanın alt katına geçen hafta bir aile taşındı 16 yaşında kızları var , kocaman memeleri seksi kalçası filan ben sordum soruşturdum liseye gidiyormuş ayakları sandalyeden yere değiyor sikilmek hakkı !

Kızın ismi emel onunla ne kadar konuşmaya çalıştıysamda yüz vermedi sonradan bana iyi davranmaya başladı, Bir gün sabah, kalktığımda evimizde tektim, kaloriferler çalışmıyordu indim kazan dairesine uğraşırken uğraşırken bir ses geliyor, bi baktım Emel. Çok şaşırdım, okula giderken annesi eskileri kömürlüğe bırak demiş, Aaa Salih abi diye konuştu, ben ne haber emel kız dedim, anlattı vaziyeti az konuştuk gidiyordu ama ben artık bu talihi yakalayamam diye ağzını kapatıp duvarın oraya çektim, nasıl bağırmaya çalışıyor ama bıraksam rezil olucam,iblise uydum geri dönüşü yoktu.





Üzerinde okul üniforması vardı, salladım parmağı götüne, amına sokar mıyım. Kız ne de olsa, çok uğraştım fakat külotlu çorabını az delip götüne soktum işaret parmağımı, o da suskunlaşmıştı korkudan, ben ona korkma kızlığına bişey olmayacak dedim fakat işaret parmağım girerken acımış olmalı resmen çıldırdı, o işaret parmağım inceydi ya yarağım girse napacaktı.

Orta parmağımı soktum hızlıca, parmaklamaya başladım amacı, fakat bu sefer yaladım parmağımı amaç çığlık atmayı bıraktı inlemeye başladı, her parmağım girdiğinde ıh diyordu amına koyduğumun kahpesi.

En nihayetinde bağırmayacağını anlayınca eğildim amanı yaladım sıyırıp çorabını, abi yapma diyordu. Yapmaması mı kaldı iyice domaltım, tükürdüm dar güzel götüne ama ben kızım diyordu, korkma kızlığına bir şey olmazdedim sikimi çıkarttım sikimi görünce midesi bulandı böğürdü ama ne yarar soktum ağzına kaçamıyordu gözleri kanlaşmıştı.
Biraz sakso çektirdikten sonra kusacağını anlayınca ben çıkarttım yine domaltıp ve tükürdüm kıçına, yarağı soktuğumda kudurdu kız acıdan ama kaçamaz ki iyice siktim orda.
Çıkarken öldüremezdim ya kızı çıktı, tek korkum okul yoluna değil üst kata çıkmıştı hanelerine saklıca merdiven altından dinliyorum.

Üstünü başını düzeltti kapı önünde zile bastı, annesi açtı kapıyı kızım noldu dedi, anne yolda düştüm, dedi annesi gel gel içeri nasıl oldu anlat diye aldı ama ben çok korkmuştum içime bir rahatlık geldi.

Bir gün evvel oldu bu olay Emeli bugün akşama doğru gördüm bana hiç bakmadan kaçar gibi gitti merdivenlerden. Evde sabahtan beri o anları düşünerek 9 10 kere 31 çektim ne yapsam aklımdan çıkmıyor o anlar başım derde girmedi fakat Amaç’i de unutamıyorum. Şimdi fırsat kollamaya başladım boş bir yerde yakalarsam bu sefer amdan sikicem amacı efendi bir kız bana varmak zorunda kalsın. İzdivaç edelim ben onu amdan götten her gece sikerim anası da iyi ha aynı zamanda fakat o kaşar düşürmek kolaydır.