Hemşirelik böyle yapılır

Merhaba ismim Nazlı, bir hastanede ve sağlık kurumunda bir bakım evinde özürlüler için yardımcılık yapmaktayım. İlaç filan hazırlıyorum genelde yaşlılar gelir fakat ara sıra genç kızlarda geliyor gençlere üzülürüm fakat geçenlerde Fatih adında bir çocuk geldi.

Doğuştan kötürümmüş hiç hareket etmiyormuş bacakları 19 yaşında fakat sakat gibi değil vücudu çok iyi genç olduğu için sanırım yakışıklı da bu bizim bakım evine yatışa geçti erkekler ona tuvalette filan yardımcı oluyor fakat kremini sürmek için ben giriyorum. Krem bacaklarına sürülür ama ben her defasında çocuğun yalnızca diz altı çalışmamasına karşın kalçalarına hemen hemen hayalarına değecek kadar elimi kremli kremli sokuyorum mani olamıyorum kendime bir gün elim kesesine çarptı sikinin bana doğru baktı şaşırmış gibi nazlı diye konuştu sustu ben hiç şortu çıkartmadan zati hastane şortu kenara sıyırıp
emmeye başladım, yaladım falan sustu o öyle ama sikine erişemedim zira kalktığı için siki şorttan çıkartamadım o gün öyle geçti, gece haneye gitmedim mesaiye kalmak istiyorum dedim, dolaysız Fatih’in odasına gittim bakıcısı vardı, Erkek krem sürme saatiydi fakat ben normalde mesaiye kaldığım için haberleri yoktu. Sonradan karar vermişlerdi ben çok üzüldüm fakat elden ne gelir, adama direk Onur sen git ben bugün mesaideyim dedim, bana hemen hemen bitti abla diye konuştu yahu git işte dedim, Onurun gözleri büyüdü.


Neyse onurun çıkması ile ben sikini aldım ağzıma Fatihin resmen uçurdum fakat benim de uçmam gerekli, önlüğü sıyırdım sikinin üstüne dolaysız oturdum, oturmamla boşalması bir oldu. Hiç hoşlanmamıştım fakat elden ne gelir, çocuk yeni boşalmıştı ve benim vaktim yoktu.
Çıktım ben koridorda giderken Onur abla şu temizlik odasının hali ne dedi, ben Rıfata sinirliydim hiç sevmezdim, rıfat hademe. Neyi var dedim, darma duman dedi ben de hemen gittim, rıfatı işten attırırım umudu ile bir girdim içeri normal onur hemen arkamdan dayadı. 

Onur benim fatihe verdiğimi anlamış bedelini istiyordu sanki yakıntıcı değildim, önlüğü sıyırdım Onur çok geç boşaldı fakat ben istediğimi almıştım.
O gün bugündür ben, Onur ve Fatih ile daimi sikişiyorum fakat bir gün önce çok oldum. 

Fatihin odasında Onur da vardı, Onur ben ilgilenirim Fatihle dedim, Onur hemen kapıya doğru yöneldi kilidi kapattı ikimizle de ilgilen diye konuştu, fatih şaşırdı hemen Onur sikini çıkarttı, ağzıma verdi, Fatih yatakta yazık bize bakıyor gelemiyordu, hemen kalktım fatihin sikine yöneldim ne de olsa o sakattı, ağzıma almamla arkamda bir acı hissettim haysiyetsiz onur kuru kuru götten sikmeye başlamıştı fakat itiraz etmedim ne de olsa bugün olanaksız fantezilerimi yaşıyordum, çok acıdı fakat fatih yeniden erken boşaldı, biz onurla hademe odasında devam ettik.